Vadba in Telovadba

Pol ure vadbe v vodi kot dve uri na suhem

Vsako gibanje v vodi aktivira mišice močneje in s tem porabi več kalorij. In še to, globlja kot je voda, večji je odpor. Poleg tega je tveganje poškodb minimalno.

Ali veste, zakaj je vadba v vodi tako dobra in daje odlične rezultate? Ker je voda osemkrat gostejša od zraka, je posebnost vadbe v njej ta, da zagotavlja večji upor. To pomeni, da vsako gibanje v vodi močneje aktivira mišice in s tem porabi več kalorij. Globlja kot je voda, večji je odpor. Zato je pol ure vadbe v vodi kot dve uri vadbe na suhem.

Poleg krepitve mišic vadba v vodi krepi periferno mikrocirkulacijo in masira telo ter ustvarja učinek limfne drenaže. Druga prednost vadbe v vodi je, da je tveganje poškodb manjše, ker zaradi vodoodpornosti ni nenadnih premikov ali pritiska na sklepe. Nenehna vadba v vodi izboljšuje telesno pripravljenost, krepi imuniteto, dviguje raven energije, izboljšuje zmogljivost pljuč in ob pravilni sredozemski prehrani jamči zmanjšanje maščob in izboljšanje razpoloženja.

Foto: PLPROD GETTY IMAGES/ISTOCKPHOTO

Objavi Komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*