Vadba in Telovadba

Vaje za povečanje prsi, tako preprosto in učinkovito

Vaja 1: dviganje uteži v ležečem položaju

Postavite podlogo za vadbo na tla, ležite na hrbtu z iztegnjenimi nogami, v rokah držite uteži in roke postavite tako, da bodo komolci poravnani z rameni. Iz tega položaja hkrati dvignite obe roki, medtem, ko uteži držite vzporedno s prsmi. Da bo vaja zahtevnejša, je dovolj povečati težo uteži in število ponovitev.

  1. vaja: sklece

Sklece je ena najboljših vaj za povečanje dojk. To je preprosta, čeprav naporna vaja za krepitev mišic prsnega koša in rok. Se vam zdi preveč naporno? Naslonite se na tla in kolena, da razporedite svojo telesno težo, delajte ženske sklece.

  1. vaja: dlan ob dlani

Ko pritisnete dlani skupaj in pritisnete, lahko aktivirate mišice prsnega koša, ne da bi morali vstati. Sedite z ravnim hrbtom, z upognjenimi komolci pod kotom 90 stopinj in potisnite eno dlan proti drugi in obratno. Za začetek je dovolj, da to storite za 15 sekund, sčasoma pa lahko povečate trajanje pritiska.

Foto: Schutterstock

Objavi Komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*