Obvladovanje stresa z zdravo prehrano.
Naš imunski sistem potrebuje ustrezne količine spanja, telesne aktivnosti in kakovostne prehrane. Žal dolgotrajni stres lahko povzroči izčrpanost in negativno vpliva na naše razpoloženje, kar otežuje odločanje o zdravem načinu življenja.

Pri prigrizkih bodite previdni.
Visokokalorični prigrizki lahko spodbudijo sproščanje nekaterih kemikalij v možganih, ki nam dajejo občutek zadovoljstva, vendar le na kratko. S takšno hrano dobite vtis, da ne morete nehati jesti, kar vas pripelje v začarani krog, v katerem prenajedanje vodi do povečanja telesne mase, povečanje telesne mase pa poveča psihološki stres in nezadovoljstvo.

Jejte redno in ne preskakujte obrokov.
Kadar ste pod stresom, boste morda morali prestaviti obroke ali jih v celoti preskočiti. To bo slabo vplivalo na vaše razpoloženje in imeli boste manj energije. Lahko pride do padca ravni sladkorja v krvi, kar bo povečalo stres. Če ste zaradi stresa izgubili apetit, poskusite zaužiti manjše količine hrane, vendar pogosteje čez dan. Naredite si načrt.

Obvladovanje stresa s telesno aktivnostjo.
Tudi, če niste ljubiteljica vadbe je dejstvo, da telesna aktivnost zelo uspešno lajša stres. Omislite si redne sprehode, sprostilo vas bo pa tudi za organizem boste naredili nekaj dobrega.

Ne pozabite na spanec.
Ko ne spimo dovolj, naše telo izloča več kortizola kot običajno. Kortizol je stresni hormon in če ga je v telesu preveč, smo lahko videti utrujeni in pod stresom. Spanje pomaga našemu telesu, da se obnovi. To je ključnega pomena za celoten organizem, poleg tega pa lahko kvaliteten spanec blaži psihološki stres.

Foto: Getty Images/ iStockphoto

Foto: The Creative Exchange