Pomivajte posodo za boljše zdravje in delovanje možganov. Ne, ni šala, tako svetujejo nevrologi.

Fokus se ne trenira le z t.i. možganskimi igrami, kot so šah, križanke, sestavljanke (čeprav so te igre resnično primerne za naše možgane). Nevrologi pravijo, da lahko vadimo osredotočenje zelo enostavno, v to vključite vaše vsakodnevne dejavnosti.

Kako lahko pomivanje posode izboljša zdravje možganov? “Ko pomivate posodo, ste popolnoma osredotočeni na to nalogo. Ne morete hkrati delati česa drugega, ker so vaše roke polne mila. Nevrologi pravijo, da je početje več stvari hkrati celo slabo za možgane, ker je pozornost potem motena in s staranjem se stanje slabša.

Seveda ni nujno, da gre vedno le za pomivanje posode, gre bolj za to, da imamo polno pozornost od začetka do konca pri tem, kar počnete. “To je kot japonski čajni obred, ritual priprave in postrežbe čaja. Ne gre za pitje čaja, temveč za dejanje natančnega, osredotočenega, skoraj meditativnega dejanja” pravi dr. Sherzai. Vrtnarjenje, pletenje, barvanje ali kar koli drugega, kar počnete z rokami, deluje na enak način.

Foto: Tina Dawson

Foto: Getty Images