Vadba in Telovadba

Hrepenite po večjih prsih brez operacije, poglejte trik

Z rednim treningom lahko prsne mišice postanejo močnejše in naredijo dojke vizualno večje in čvrstejše.

Ali menite, da je z vadbo nemogoče povečati prsi? Nimate prav. Dojke so sestavljene iz maščobnega in žleznega tkiva in jih je mogoče brez posega povečati. Dojke se nahajajo neposredno nad prsnimi mišicami in na te mišice vplivajo najučinkovitejše vaje za povečanje prsi.

Redno delajte te vaje:

  1. Na tla položite podlogo za vadbo, ležite na hrbtu z iztegnjenimi nogami, v rokah držite uteži in roke postavite tako, da so komolci poravnani z rameni. Iz tega položaja hkrati dvignite obe roki, medtem ko uteži držite vzporedno s prsmi. Da bo vaja zahtevnejša, je dovolj, da povečamo težo uteži in število ponovitev.
  2. Sklece je ena najboljših vaj za povečanje dojk. To je preprosta, čeprav naporna vaja za krepitev mišic prsnega koša in rok. Dlani in prsti naslonite na tla, roke upognite v komolcih in prsi približajte tlom. Se vam zdi preveč naporno? Naslonite se na tla in kolena, da porazdelite svojo telesno težo.
  3. Ko pritisnete dlani skupaj in pritisnete, lahko aktivirate mišice prsnega koša, ne da bi morali vstati od mize. Sedite z ravnim hrbtom, z upognjenimi komolci pod kotom 90 stopinj in potisnite eno dlan proti drugi in obratno. Za začetek je dovolj, da to držite 15 sekund, sčasoma pa lahko povečate trajanje pritiska.

Za dosego cilja so najboljše vaje z utežmi, ki jih lahko doma zamenjate s steklenicami za vodo. S takšnimi vajami za moč boste veliko naredili za prsi in nasploh za celo telo.

Foto: Schutterstock

Foto: Mamaklik

Objavi Komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*