Vadba in Telovadba

S kolesarjenjem lahko shujšate, upoštevati morate le ta preprosta pravila

Če želite spet biti v formi in postati vitkejši ter seveda bolj zdravi, je kolesarjenje odličen način, da to dosežete. Je učinkovito, prijetno in enostavno, saj kolesarjenje lahko vključite tudi v bolj zaseden dnevni urnik, predvsem pa poleg fizičnih koristi prinaša tudi razpoloženjske koristi.

Tukaj je nekaj nasvetov, kako shujšati s kolesarjenjem:

  • postavite si realen cilj
  • izberite kolo za dnevni prevoz v službo ali po opravkih
  • pogosto kolesarite z umirjenim tempom
  • dvakrat na teden pa intenzivneje kolesarite
  • jejte manj in pogosteje
  • odpovejte se sladkarijam in hitri hrani
  • jejte veliko sadja in zelenjave ter proteine
  • uživajte v kolesarjenju
  • s kolesom pojdite tudi na vikend izlet

Najboljše pri kolesarjenju je, da je zabavno. Ne glede na to ali se vozite v službo, po okoliških vaseh ali gorah, se odpravljate na dolge vožnje, kolesarite sami ali v družbi, je to tako prijetno, da boste skoraj popolnoma pozabili, da dejansko telovadite. Torej, kolesarjenje naj bo del vašega življenja, predvsem pa se imejte lepo.

Foto: Schutterstock

Foto: Ting Tse Wang

Foto: Greg Rakozy

Foto: Sabina Fratila

Objavi Komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*