Vadba in Telovadba

Tako preprosto, to je najboljši domači kardio trening za manj maščob in več mišic

Intenzivnost vaje lahko povečate s hitrejšim izvajanjem skokov ali vdihavanjem več zraka pri vsaki ponovitvi, vendar je pravilna izvedba pomembnejša od števila ponovitev.

Iščete novo vajo za domači trening ali ste že naveličani običajnih počepov in skokov? Preizkusite ‘zvezdne skoke’ (skoki z zvezdico) ali vajo z zvezdnimi skoki, ki aktivira celo telo in je odlična kardio vadba.

Kako se izvaja vaja skoki zvezd? Gre za vajo, ki združuje počepe in skoke. Iz položaja počepa z dlanmi, naslonjenimi na zunanji del kolen, se skoči navzgor, hkrati pa se roke in noge oddaljijo od telesa (odklop in širjenje). Ob pravilni izvedbi je položaj telesa v najvišjem delu trenutka skoka podoben zvezdi.

Katere mišice krepite s temi skoki? Gre predvsem za kardio vadbo in tako krepi vse telo. Začnite s 15 sekundno vajo potem pa seveda daljšajte čas. To lahko naredite celo za premor, tudi pri delu od doma si morate vzeti pavzo.

Tako boste do poletja spet v formi.

Foto: Shutterstock

Foto: Pinterest

Foto: Hassan Nizam

Objavi Komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*