Vadba zgodaj zjutraj prinaša številne koristi za telesno in duševno zdravje. Vadba za moč lahko pospeši vaš metabolizem v naslednjih 48 urah. Če vaje izvajate zjutraj, je to odličen način, da zaženete presnovo in čez dan pokurite več kalorij. Vadba običajno poveča tudi izločanje endorfinov v možganih, kar lahko izboljša razpoloženje in vam omogoči, da dan začnete z nasmehom.

Poleg tega bo občutek zadovoljstva, ker veste, da ste trening že opravili pred delovnim dnevom izboljšal vaše razpoložanje, saj vam nič več ne more pokvariti načrtovanja vadbe.

Raziskave so pokazale, da vadba bistveno poveča mentalne sposobnosti, vadba zgodaj zjutraj pa vam omogoča, da te izostrene miselne sposobnosti izkoristite čez dan.

Da vam bo navsezgodaj lažje naredite načrt:

  • vsaj v mislih pripravite zajtrk, da boste nekaj zaužili pred treningom, odločite se zvečer ali bo to smuti, jogurt s semeni ali kaj podobnega lahkega, kar vam bo dalo energijo, ne bo pa vas obtežilo
  • zvečer pojdite prej v posteljo
  • pripravite vse za vadbo, tek
  • zjutraj se dlje ogrevajte
  • začnite z najljubšo vadbo, lažje boste vstali zjutraj in se prisilili k vadbi, če boste izvajali vaje, v katerih uživate.

Foto: Cameron Menti

Foto: Patrick Malleret

Foto: Schutterstock