Dvignili ste utež ali preskočili vrv in nenadoma začutili, da vam je ušlo nekaj kapljic.  To ni pojav, ki bi se ga morali sramovati, ampak razmeroma pogosto stanje, imenovano stresna inkontinenca, ki jo povzroča vadba.

Stresna inkontinenca se pojavi, ko gibanje ali aktivnost, kot so kašljanje, smeh, kihanje, tek, dvigovanje uteži ustvari pritiska na mehur in povzroči uhajanje urina.  To se dogaja pogosteje, kot si morda mislite. Stresna inkontinenca prizadene 24 do 45 odstotkov žensk, starejših od 30 let.  Uhajanje urina med vadbo zato ni redko, ni pa tudi povsem normalno, je znak, da nekaj v telesu ne deluje, kot bi moralo.

Običajno s starostjo do uhajanja prihaja pogosteje, ker lahko mišice medeničnega dna oslabijo s staranjem, pa tudi po porodu.

Vaginalno tkivo in živci se med porodom lahko poškodujejo, kar lahko privede do oslabitve mišic medeničnega dna.

Vaje za mišice medeničnega dna, kot so Kegelove vaje,  so odlične za podporo mehurja in preprečevanje uhajanja urina. Keglove vaje so veliko več kot le stiskanje nožnice in prav je, da redno vadite, saj tako lahko vplivate tudi na uhajanje urina. S keglovimi vajami boste poskrbele za krepitev mišic medeničnega dna in se tako izognile precej zoprni zadevi.

Foto: Health and fitness

Foto:  Shutterstock

Foto: Healthline