Hrana in Kuharija

Dietni zajtrk, ki na prvi pogled ne izgleda tako

Endokrinologinja Daniela Jakubowicz je med močnejšimi ženskami izvedla zanimivo študijo in nekatere šokirala z rezultati. Na tej podlagi je za njih oblikovala poseben način prehrane, ki je temeljil predvsem na obilnem zajtrku.

Z raziskavo je začela tako, da je eni skupini žensk predpisala zajtrk, ki ima le 290 kalorij, drugi skupini pa je za zajtrk predpisala, kar 610 kalorij. Po osmih mesecih pa je rezultate merila v obeh skupinah.

Glede na doslej znana dejstva o prehrani so bili rezultati presenetljivi in ​​v nasprotju s pričakovanji: skupina žensk z bogatim zajtrkom je izgubila 21 odstotkov telesne teže, medtem, ko je skupina žensk z nizkokaloričnim zajtrkom izgubila le 4,5 odstotka svojih telesne teže.

Zdravnica je kot razlog navedla, da temelji na dejstvu, da obilen zajtrk pomaga prebuditi telo in zagnati metabolizem, čez dan porabi več kalorij, ponoči pa več maščob.

Zajtrk idealen za zdravo hujšanje, je po besedah ​​dr. Jakubowicz sestavljen iz naslednjih živil, ki jih lahko kombinirate po želji, vendar je zelo pomembno, da jih zaužijete pred deveto zjutraj:

  • 1 skodelica mleka
  • dve rezini sira
  • 85 gramov pustega mesa
  • dve žlici polnozrnatih kosmičev
  • ena žlica masla
  • 28 gramov čokolade

To pa je zajtrk, dobrote, ki so hkrati dieta.

Foto: HealthlineFoto

Foto: Denis Bidot

Foto: Insider

Foto: SugarfreeLondoner

Objavi Komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*