Hrana in Kuharija

Ste vedeli, da nekatera živila uspavajo? Kakšna je večerja za lahko noč

Po dolgem dnevu se moramo malo umiriti, da bo spanec lažji. Lahko si pomagamo tudi z večerjo, saj nekatera živila uspavajo.  

Sir vsebuje triptofan, aminokislino, ki spodbuja izločanje hormonov za spanje in sproščanje. Krekerji fino pašejo zraven in še pomagajo, da možgani triptofan čim bolje ter najhitreje izkoristijo.

S triptofanom bogate vrste sira ga vsebujejo veliko več kot meso, v mlečnih izdelkih ga je veliko.

K siru in krekerjem lepo sodijo mandlji in orehi. Orehi so naraven vir hormona melatonina in vsebujejo hranila, ki pomagajo pri spopadanju s stresom.

Mandlji vsebujejo mineral magnezij, ki vpliva na sproščanje mišic in je za mirno noč še kako pomemben, pest mandljev k prigrizku s sirom bo odlično izpopolnilo okus.

Da čaj pred spanjem pomirja, gotovo veste, najboljši pa je naravni zeleni čaj. Zeleni čaj vsebuje aminokislino L-teanin, ki pomaga pri sproščanju in pomirjanju. Morate pa zvečer piti zeleni čaj, ki ne vsebuje kofeina, saj kofein budi.

Če imate raje mlečni napitek, si pripravite skodelico toplega mleka z žličko medu.

Foto: Anita Peeles

Foto: Julia Caesar

Foto: Pratik Bachav

Objavi Komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*