Vadba in Telovadba

Hoja, pohodništvo in joga pomagajo izboljšati fizično in duševno zdravje.

Ohranjanje telesnega zdravja z zdravo prehrano in telesno aktivnostjo ter duševno s pozitivnim razmišljanjem so zanesljive možnosti za uspešen boj proti stresu.

A brez skrbi, da bi skrbeli za svoje telo, vam ni treba hoditi na zahtevne naporne treninge ali teči maratone. Dovolj je malo telesne aktivnosti, predlagamo pa redne jutranje ali večerne sprehode.  

Lepo vreme in prost vikend pa lahko izkoristite za pohodništvo. Bivanje v naravi vam bo napolnilo baterije in zmanjšalo raven stresa. Za zdravo telo je pomembno, da poskrbite za zadosten vnos vode.

Izogibajte se alkoholu in mastni hrani. S sezonskim sadjem in zelenjavo si lahko naredite  in privoščite zdrave smutije, prigrizke nadomestite z oreščki.

Če menite, da vaš sedeči način življenja začenja vplivati ​​na bolečine v vratu, hrbtu, ramenih in rokah, se s pomočjo joge sprostite. Kombinacija raztezanja telesa ter uravnoteženega in pravilnega dihanja pomaga vzpostaviti ravnovesje in izboljšati kakovost življenja. Joga pomaga izboljšati naše fizično in duševno zdravje.

Pomagate si lahko še z aromaterapijo, eterična olja pomirjajo, so lahko antistres.  Privoščite si slano kopel z eteričnimi olji, masažo ali počivajte oziroma zaspite z blazinico s sivko.

Foto: Nassfeld

Foto: Harsh Gupta

Foto: GettyImages/Istockphoto

Foto: Gemma Evans

Objavi Komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*