V tej karanteni se nam je nekako vse pomešalo. Ne samo, da so zimske počitnice mimo in čakamo velikonočne pa potem še prvomajski podaljšani vikend. Vse je malo obrnjeno na glavo, drugačen red ali nered in drugačne dnevne navade, več časa za kosilo, večerjo, kozarec vina.

Kdaj ste zadnjič zapeli pas, tudi pri oblačenju smo se razvadili. Vlečete trebuh noter vsakič, ko na sprehodu srečate koga poznanega, si sploh še upate v omaro po najožje kavbojke?

Odgovori na ta vprašanja vam bodo dovolj hitro povedali, če ste v dobri formi. Kljub temu pa malo trebuha, še posebej po vsem tem času zadrževanja v domovih, še ne pomeni, da niste v formi. Obstajajo številne iztočnice, ki vam lahko pomagajo določiti stopnjo kondicije in poiskati nasvete za pravilno vadbo, ki ustrezajo vašemu telesu, pa tudi jedilnik, ki vam ga zaradi vnosa kalorij ne bo treba vsak dan imeti pod drobnogledom.

Odgovorite si na zelo preprosta vprašanja, na primer: ali želim uporabljati stopnice tudi, če je v stavbi dvigalo? Grem do bližnje pošte raje peš, kot z avtom? Jem več zelenjave in mesa kot hidratov in sladkarij? Spijem več vode kot sladke gazirane pijače? Kdaj sem se nazadnje spotil zaradi športa?

Vaši odgovori vam bodo sami dali osnovno idejo o vašem stanju. Na vas pa je, da ocenite, koliko volje in energije bi morali (dodatno) nameniti svojemu telesu oziroma gibanju in prehrani.

Foto: Wilhelmina Models

Foto: Getty Images

Foto: janice Lin

Foto: Clem Onojeghuo