Ples vam bo poleg telesne rekreativne dejavnosti prinesel še zabavo in antistres. Plešite, okrepite samozavest!

Mogoče je ravno ples tisto, kar bo ohranilo vašo kondicijo, dobro voljo in bo razlog za veselje? Ste med razmišljanjem o telesni aktivnosti razmišljali o plesu? Razlogov v prid tej ideji je veliko: poleg tega, da je dobro za srce, mišice in pljuča, vas bo ples tudi pomladil. Plešete lahko tudi doma, odmaknite pohištvo in zaplešite v dnevni sobi, zaplešite na dvorišču, morda se vam pridruži še kakšen sosed, zaplešite na plaži.

Ples je še posebej dobra izbira za ženske v menopavzi ali postmenopavzi, ker ohranja dobro stanje kosti. Poleg tega pomaga “mazati” sklepe in tako preprečuje artritis. Poleg krepitve vzdržljivosti koristi tudi pri izgorevanju kalorij (koliko, je odvisno od vas in vrste plesa).

Toliko koristi za celo telo, a še za nekaj, ples vam bo izboljšal tudi spomin, saj je ponavljanje ali učenje plesnih korakov odlična vaja za možgane. Seveda ples izboljša tudi reflekse, koordinacijo, ravnovesje telesa.

Skupaj s plesom boste poleg telesne rekreativne dejavnosti dobili tudi zabavo, plešite na svoj najljubši hit, oponašajte pri plesu slavne pevke naprimer Shakiro ali J.LO., posnemajte Michaela Jacksona ali vadite držo Freda Astaire-a. Zmanjšali boste stres in okrepili samozavest. In ne mislite: “Vse je čudovito, ampak zame je prepozno.” Nikoli ni prepozno! Tudi, ko boste prišli na zabavo ali v plesno dvorano, boste lahko prava plesna zvezda, ki zaradi dobre kondicije prepleše celo noč.

foto: ALLISON HEINE
foto: Instagram
foto: Hulton Archive / Getty Images
foto: Source: Getty