Tudi zmerni tek da občutek večje sreče in zadovoljstva. Kakovostna sprostitev je pomembnejša kot pred pandemijo, olajšati je treba stres, ki ga prinaša aktualno življenje . Eden od načinov je tek.

“Napetost, ki jo čutimo, je treba sprostiti,” pravijo strokovnjaki za šport in svetujejo: “pred stresom lahko dobesedno bežite. Tek sprošča endorfine in znižuje stresne hormone. Študije so pokazale, da tudi zmeren tek povzroči večji občutek sreče in zadovoljstva”.

Zelo pomembno je, da izberete šport, v katerem uživate. Če pa želite na ta način razbremeniti stres, pazite, da ne boste pretiravali. Če pretiravate z vadbo, lahko povzročite nasprotni učinek in zvišate raven kortizola, hormona stresa.

Idealno je, če boste lahko telovadili zunaj, na svežem zraku in na dnevni svetlobi, to bo najbolje za vas. Šport sprošča hormone, kot sta serotonin in dopamin, ki pomagata koncentraciji, izboljšata razpoloženje in povečata lastni občutek dobrega počutja. Je pa zelo pomembno, da izberete šport, v katerem uživate. Če vadba za vas ni zabavna, sproščujoča, vam ne bo pomagala pri odpravljanju stresa, ampak bo postala še ena ‘sitnost’, ki vam bo grenila življenje.

foto: SKYNESHER GETTY IMAGES
foto: Andrew Dinh
foto: Free To Use Sounds
foto: Francesco Gallarotti