Vadba, ki je zaradi lahkotnosti in dobrih rezultatov postala hit! Ste že slišali za 12-3-30 in njene čarobne učinke?

Punca, ki je zasnovala tak način treninga, ni maralo telovadnic ali teka, je pa to vajo vztrajno izvajala petkrat na teden, kar ji je prineslo odlične in trajne rezultate. Zdaj je z vajo razveselila tudi ljudi po vsem svetu.  


Številni navdih za vadbo iščejo v družabnih omrežjih, kjer pridni in vplivni trenerji delijo nasvete in trike ter motivirajo sledilce, da ne odnehajo. Tako so mnogi med njimi začeli omenjati vajo, imenovano “12-3-30”, kot idealno vadbo, ki je tudi v teh krogih postala nekakšen virtualni trend.  

Vajo je zasnovala mlada influencerka Lauren Giraldo. Vadba 12-3-30 se v celoti izvaja na tekalni stezi, številke pa označujejo nastavitve, na katere je treba nastaviti tekalno stezo.

Naklon 12 odstotkov, hitrost je tri milje na uro (približno pet kilometrov na uro) in hoja 30 minut. Priljubljenost tej vaji raste, ker jo je Lauren izpostavila kot glavni razlog za njeno uspešno hujšanje. Trdi namreč, da je prav zaradi te vaje shujšala 14 kilogramov in težo tudi uspešno vzdržuje.

»30 minut rednega gibanja na dan« je v bistvu formula uspeha.


Zaradi svoje enostavnosti je vadba postala hit in je lahko tudi odličen začetek vsake vadbene rutine. Vaja je odlična tudi zato, ker jo lahko, če nimate tekalne površine seveda izvajate na prostem.

Če poenostavimo: 5 kilometrov v pol ure 5 x na teden 5-30-5 . V to lahko vključite tudi kakšen hrib in se povzpnete navkreber pa še na svežem zraku boste. Odlična rutina za korona čas, saj boste ohranili kondicijo in zbistrili um. 

foto: iStock
foto: Instagram
foto: Alamy