Preskakovanje kolebnice, vadba, ki ščiti srce in ožilje, najhitreje poskrbi za raven trebuh in kile topi hitreje kot tek. Čeprav se je bolj ali manj spominjamo iz šolskih dni, je že dolgo na vrhu hit treninga in je pravzaprav odličen kardio trening. 

Preskakovanje vrvi je odlična kardio vadba, kardio pa je porok za ohranjanje zdravja srca in ožilja. Raziskave kažejo, da je ta aktivnost boljša od teka, pri hujšanju pa ena najboljših.

Namreč,  v uri preskakovanja vrvi oseba, ki tehta 70 kg, porabi 744 kcal (preskoči s tempom med 120-140 skokov na minuto), medtem, ko oseba z enako težo v uri teka pri zmernem tempu porabi približno 560 kcal (približno 7 min / km). Več kalorij zato porabimo s preskakovanjem vrvi. Škoda, da smo se je mnogi nazadnje dotaknili v šolskih dneh. 

Popolna vadba. Dejansko v desetih minutah preskakovanja kolebnice porabimo toliko kalorij kot v 30 minutah teka, to dokazuje raziskava v kateri je sodelovalo približno sto moških, razdeljenih v dve skupini. Da je preskakovanje vrvi popolna vaja za telo, dokazuje tudi dejstvo, da ta vaja hkrati aktivira več mišic, pospeši utrip, dihanje in v zelo kratkem času poveča obremenitev mišic. Krepi srce, ramena, roke, prsni koš, spodnji del nog in trup. Prvi rezultati bodo vidni ravno pri ravnem trebuhu. Kolebnica ni draga, skačete lahko v dnevni sobi, garaži ali na dvorišču in tudi časa ne potrebujete na pretek. Pol ure na dan je že konkretna vadba! 

Še nasvet kako začeti? Za začetek priporočamo 10 preskokov, nato desetsekundni odmor in tako 3 do 4 minute oziroma dokler se ne konča vaša najljubša pesem. Postopoma vadite vedno dlje.

Vadba s kolebnico foto: JACOBLUND GETTY IMAGES/ISTOCKPHOTO
Ploski trebuh foto: VIKTOR_GLADKOV GETTY IMAGES/ISTOCKPHOTO
skok s kolebnico foto: Boxing Royale