Hrana in Kuharija

Ste za lahek zajtrk? Tudi tak je lahko posebno dober.

Zjutraj najraje ne bi jedli, a je prav, da si privoščite zajtrk. Ste za opcijo lahkega zajtrka?

Kakovosten zajtrk naj ne bo obilen. Glavni namen prehranjevanja je, da vas vodi predvsem občutek lakote, počasi in temeljito žvečite in prenehajte jesti, ko se počutite siti. Ni se treba prenajedati. Je pa dobro vključiti v prvi jutranji obrok vsaj tri skupine živil – žita, zelenjavo, sadje, meso (ribe, jajca ali sir), mleko (jogurt ali druge sorodne nesladkane fermentirane mlečne pijače) in maščobe (maslo , margarina, smetana, kremni sir, oreški, semena).

Lahek zajtrk se lahko začne tudi s sadjem kot predjedjo!

V bistvu so redki tisti, ki bi zjutraj z užitkom zmazali zrezek ali pečenko pa še prebavljali bi ure in ure.  Namesto tega si raje privoščimo mladi ali sveži sir. Je lažji, kljub temu pa kot meso vsebuje visokokakovostne beljakovine. Tudi ni nujno, da zajtrk pojeste naenkrat. Dobro je denimo pol ure pred zajtrkom pojesti sadje, ker bo prebudilo prebavni sistem in ga pripravilo na hrano, ki sledi.

Sadje pred zajtrkom je dobra ideja za vse, ki na splošno jedo manjše obroke. Tako naj sadje otrokom ponudijo tudi starši, katerih otroci sicer ne uživajo dovolj sadja.

Nekaj idej za lahek zajtrk:

  • polenta, skuta in jogurt-
  • domači sadni jogurt s sesekljanimi mandlji –
  • zeleni smuti
  • ajdov kruh in kremni sir
  • stisnjena šunka, rženi kruh in kumare
  • ovsena kaša, kuhana v mleku in okrašena s suhimi marelicami in orehi
  • skuta pomešano z mleto sladko papriko in črn kruh.

Privoščite si sveže stisnjen sok, čaj ali najljubšo dišečo kavo.

foto: BERISLAVA PICEK/HANZA MEDIA
foto: THE endlessMeal

Objavi Komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*